Ακούστε ζωντανα

Τρίτη, 30 Μαΐου 2017

ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΑΚΟΥΩ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟ - ΚΩΣΤΑΣ ΣΜΟΚΟΒΙΤΗΣ

ΜΟΥΣΙΚΗ - ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΣΗ : IN VITRO TEAM
ΣΤΙΧΟΙ : ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΡΜΗΝΕΙΑ : ΚΩΣΤΑΣ ΣΜΟΚΟΒΙΤΗΣ
ΜΠΟΥΖΟΥΚΙ - ΚΙΘΑΡΕΣ - ΜΠΑΓΛΑΜΑΣ : ΚΩΣΤΑΣ ΡΗΓΚΟΣ
ΑΚΟΡΝΤΕΟΝ : ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ
MIX & MASTERING : IN VITRO STUDIO

ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΑΚΟΥΩ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟ
Τραγούδια ακούω στο ράδιο
παλιές πληγές ν’ ανοίξω
μέσα στη ζάλη του ποτού
τον πόνο μου να πνίξω.
Τραγούδια ακούω στο ράδιο
στο χάος του μυαλού μου
τα μάτια σου αναζητώ
στο μαύρο τ’ ουρανού μου.
R
Πάλι κι’ απόψε θα σε δω
θ’ αλλάξω, θα προσποιηθώ
πάλι κι’ απόψε θα σε δω
τα ίδια και τα ίδια θα σου πω.
Τι κάνεις δε με νοιάζει πώς περνάς
τα βράδια ποιον φιλάς, ποιον αγκαλιάζεις.

Τραγούδια ακούω στο ράδιο
κι’ ο νους ταξίδια κάνει
στη μάχη της αγάπης σου
εγώ είμαι αυτός που χάνει.
Τραγούδια ακούω στο ράδιο
παλιές πληγές ν’ ανοίξω
μέσα στη ζάλη του ποτού
τον πόνο μου να πνίξω.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου