Ακούστε ζωντανα

Δευτέρα, 10 Οκτωβρίου 2016

Κώστας Μιχαήλ Μαρής

ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ
Ο «Κώστας Μιχαήλ Μαρής» γεννήθηκε στο «Ρέθυμνο Κρήτης» το «1980» και ζει στα «Λιβάδια Μυλοποτάμου». (ένα ορεινό χωριό στους πρόποδες του «Ψηλορείτη») είναι «Απόφοιτος Γενικού Λυκείου» και «Τ.Ε.Ε Η/Υ». και από «Εννιά Χρονών» άρχισε να γράφει «Κρητικές Μαντινάδες» ακολουθώντας την «Παράδοση» του τόπου του, για να περάσει αργότερα «Δώδεκα Χρονών» στην αντίπερα όχθη
(το «Λαϊκό Τραγούδι») εμπνευσμένος από το «Δημήτρη Μητροπάνο».
είναι μέλος της Α.Ε.Π.Ι και σαν Δημιουργός «Συγγραφέας – Στιχουργός – Συνθέτης» έχει «Εκδώσει» τα παρακάτω Ολοκληρωμένα «Επίσημα Έργα» :

*Από τον «Εκδοτικό Οίκο» : «Όμορφος Κόσμος» (Όπου φέρουν το «Ονοματεπώνυμο» του («ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΡΗΣ» και «Κώστας Μιχαήλ Μαρής» αντίστοιχα)) :
«2010» «Ψυχογραφώντας Τη Βροχή» (Ένα «Βιβλίο 160 Σελίδων» με «Λαϊκά Τραγούδια», «Αφιερωμένο» στα τρία του παιδιά «Μιχάλης – Γιώργης – Ειρήνη» και στο «Δημήτρη Μητροπάνο»)

«2011» «Μ’ Αέρα Λιβαδιώτικο» (Ένα «Βιβλίο 80 Σελίδων» με «Κρητικές Μαντινάδες – Ρίμες», «Αφιερωμένο» στον «Εκλιπόντα Πατέρα» του «Μιχάλη Μαρή – Γεναρομιχάλη»)

**Από το «Εκδοτικό Τυπογραφείο» : «Γραφοτεχνική Κρήτης» (Όπου φέρουν το «Ονοματεπώνυμο» του «Πατέρα» του «Μιχάλη Μαρή – Γεναρομιχάλη», στον οποίο και είναι «Αφιερωμένα») :
«2011» «Πάτερ Ημών» (Ένα «Βιβλίο 80 Σελίδων» με «Λαϊκά Τραγούδια»)

«2011» «Μνήσθιτι Μου Κύριε» (Ένα «Βιβλίο 64 Σελίδων» με «Λαϊκά Τραγούδια»)
«2011» «ΟνειροΣτιχουργήματα» (Ένα «Βιβλίο 32 Σελίδων με «Ρίμες» σαν «Έμμετρο Μυθιστόρημα»)

***Από τη «Δισκογραφική Εταιρεία» «Καθρέφτης Ήχων Αληθινών» και «Music Liberty» :
«2014» «Δεκέμβριος 2014» «Γυαλί & Σίδερο»

(Η πρώτη του Ολοκληρωμένη Δισκογραφική Δουλειά», όπου υπογράφει και το «Στίχο» και τη «Μουσική» σε 12 «Λαϊκά Τραγούδια» (Ερμηνεία : «Αντώνης Χαριστείδης» , Ενορχήστρωση : «Παναγιώτης Παπαχατζής»)

ΑΝΤΩΝΗΣ ΧΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ

ΓΥΑΛΙ και ΣΙΔΕΡΟ

ΚΩΔ ΔΙΣΚΟΥ ΚML320
1. ΣΕ ΣΥΓΧΩΡΕΣΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ (χασαπικος) 3:09’
2. ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ (μπαγιον) 4:00’
4. ΌΤΙ ΜΟΥ ‘ΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ (τσιφτετελι) 3:44’
3. ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ (ζεϊμπεκικος) 3:48’
6. Σ’ ΕΝΑ ΑΔΕΙΟ ΣΠΙΤΙ (κουαρατσα) 4:02’
5. Η ΟΡΓΗ ΤΟΥ ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ (μπαλαντοζεϊμπεκικος) 5:01’
9. ΦΕΓΓΑΡΙ ΜΟΥ (χασαπικος) 3:07’
7. ΓΥΑΛΙ ΚΑΙ ΣΙΔΕΡΟ (ζεϊμπεκικος) 3:54’ 8. ΌΤΙ ΕΧΩ ΝΑ ΘΥΜΑΜΑΙ (ρουμπα) 4:07’
12. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ (ρουμπα) 3:22’
10. ΆΛΛΗ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ (μπολερο) 3:43’
11. ΣΤΟΥΣ ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ ΑΝΕΜΟΥΣ (ζεϊμπεκικος) 4:28’

Συνθέτης: Κώστας Μιχαήλ Μαρής

Στιχουργός: Κώστας Μιχαήλ Μαρής

Με εκτίμηση και σεβασμό : “Κώστας Μιχαήλ Μαρής - Kosmima”

1 σχόλια:

Κώστας Μιχαήλ Μαρής είπε...

ΡΑΔΙΟΑΚΟΥΣΜΑΤΑ (Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2016)

Ένα μεγάλο, ειλικρινές «Ευχαριστώ»
«Ραδιοακούσματα» σου γράφω απ’ την ψυχή μου
πάλι στον έμμετρο μου λόγο ακροβατώ
για να πληγώσω την πολύτιμη σιωπή μου

Έτσι έχω μάθει τοιουτοτρόπως να ποιώ
λόγο ευσυγκίνητο σαν τον αρτοποιό
με τη μαγιά ψυχής, καρδιάς κι ατόφιας σκέψης

Μέσα απ’ τα βάθη της καρδιάς σε ευχαριστώ
«Ραδιοακούσματα», κατόπιν αναρτώ
δημιουργίες ψυχής για να ‘χεις να διαλέξεις

Ένα μεγάλο, αναρτημένο «Ευχαριστώ»
«Ραδιοακούσματα» σου στέλνω απ’ την καρδιά μου
μ’ έμμετρο λόγο, όπως ξέρω να εκφραστώ
νιώσε τη ζέση απ’ την πολύχρωμη φωτιά μου

Δημοσίευση σχολίου